Carina´s Blogg

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Carina - 20 januari 2013 21:11

Älgfärslimpa med pressad potatis och sallad.Hackade en rödlök som jag stekte på och blandade sedan med Créme Bonjour med soltorkad tomat.Hackade soltorkade tomater och blandade detta.

 

La blandningen i älgfärsen,som jag sedan gömde undan genom att täcka den med färs.La halva körsbärstomater uppe på 175 grader i ugnen i 30 minuter.

 

Blev väldigt gott


Så ska det låta är ju så bra och jag tröttnar aldrig på Erik Amarillo-Vill du ligga med mig då ?


Kram

Carina

Av Carina - 20 januari 2013 19:15

Trodde väl aldrig att det skulle bli så behaglig kyla,om nu kyla är behaglig,som i dag.

-21 grader i går morse mot -6 grader i morse.Kent och jag skulle åka ut till Ornö för att jaga men ställde in det pga kylan redan i går eftermiddag.

Jag ville åka till Stockholmsmässan för att besöka Formex mässan,men det var bara för företag.Rackarns otur jag som var så laddad att få gå på mässa och få inspiration.Men vi fick inte komma in.

Vi fick åka till Kungens kurva och ta ett varv på Ikea i stället   

Det blev en längre promenad med hundarna,ner till Grindsjön.Kent ville bestämt gå på isen och jag får lite lätt panik.Har sådan respekt mot is så det är nästan larvigt.Vill helst bara gå på isen om en bil kört för då vet jag att den håller även för mig.Men isen var orörd,endast våra spår.Och det var läskigt.Pinade mig igenom promenaden på isen med en skräck i blicken och ett ständigt tjat-DET HÄR ÄR INTE ROLIGT KENTA,JAG VILL VÄNDA!!!!


 


   


När vi kom hem igen var det dags för mig att byta om till träningskläder.Måste börja röra på mig.

Saknar friskis och svettis väldigt mycket.Har inte tränat sedan maj 2010.

Men det ska bli ändring på det nu.

 

Mycket boxning och sparkar på denna dvd.Och jag blev väldigt svettig.


I kväll bllir det en sen middag,vi vill äta tillsammans med Gabriella som inte varit hemma på några dagar.

Och vad det blir till middag skriver jag om lite senare.


Hej på ett tag

Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards