Carina´s Blogg

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Carina - 23 januari 2013 21:15

Då hade det gått åtta veckor sedan sist jag var hos frissan och i dag var det dags igen att färga och toppa lite,passade på att få ögonbrynen färgade.Tycker om att bli ompysslad och tar då alla chanser jag kan till egenvård   


-16 grader ute då jag kom hem och endast +16 grader inomhus.Burr så kallt   Värmen i detta hus är inte kompis med mig.Känner mig rätt ofta utfryst   


Vad passar då bättre än att göra en varm och het soppa till middag.Med bland annat chili,vitlök,gullök,riven ingefära, spiskummin och lite annat smått och gott.Det blev en soppa med sting   

 

Varken Gabriella eller Kent har ätit fattiga riddare någon gång.Jag åt det på somrarna i min barndom på landet hos mormor. Så det fick bli som efterrätt till soppan.Gjorde dem i voffelgärnet,himla smidigt.


Du själv måste finna det som är rätt för dig här i livet.

Vad än andra säger om det,så är det faktiskt ditt liv


Och med dom orden säger jag

Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards