Carina´s Blogg

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Carina - 29 januari 2013 19:30

Jag hatar nätter då John blund inte kommer för att söva mig.Då jag vrider och vänder.Då det varken är skönt att ligga på rygg eller sidan.Då kuddarna är obekväma och täcket inte det minsta skönt.Då tankarna skenar i väg åt alla håll och kanter.Då klockan tickar på och sömnen bara vägrar att infinna sig.En sådan natt hade jag i natt   


Missat samtal.

Brukar sällan ringa upp då jag har ett missat samtal på mobilen.Men i dag gjorde jag det.

Hade väntat på att just detta samtal skulle komma inom ganska så snar framtid, ja ni vet magkänslan.

Samtalet berörde mig i allra högsta grad med blandade känslor måste jag få säga.Men jag hoppas att detta leder till en förändring som kommer att bli bra,för nu behövs det ett lugn.Dels för den personen de berörde och för mig.

Om det nu blir ett lugn,kan bara framtiden utvisa och den som lever får se.Samtalet gav mig många tankar och jag hade svårt att släppa det och fokusera mig resten av dagen till 100%


Soppa är gott och en rätt så underskattad maträtt som min vän Daniel skrev till mig efter ett inlägg i bloggen.

Tom ka gai,den thailändska kycklingsoppan,är en het och matig soppa med ingredienser som kokosmjölk, citrongräs, champinjoner,ingefära och spansk peppar.Smakas av med salt och pressad limesaft.

Det blev kvällen middag hos oss.

 


Du har alltid ett val att ta makten över ditt liv och styra det dit DU vill


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards