Carina´s Blogg

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Carina - 30 januari 2013 19:00

Nä nu får jag börja tänka framåt,börja räkna dagar, till speciella dagar som kan förgylla vardagen lite.

  • Om 13 dagar är det fettisdagen = intag av semlor   

  • Om 15 dagar är det alla hjärtans dag =    

  • Om 37 dagar är det personalfest = kan vara läge att släppa loss och skaka rumpa då    

  • Om 49 dagar är det vårdagsjämning = hopp om att våren är i antågan   
  • Om 60 dagar ändrar vi klockan till sommartid   

  • Om 140 dagar går jag på SOMMARLOV   


I bland behöver man en kram & någon som säger att allt kommer bli bra


Kram

Carina


Av Carina - 30 januari 2013 18:15

Har kommit in i en tråk period.

Tråkigt väder,tråkigt att åka till jobbet,kommer mig inte för att göra något efter jobbet,skulle verkligen behöva något roligt.Något som får mig att må bra,sprudla av skratt,ja en massa tokigheter helt enkelt.

Sitter nu ensam hemma och allt jag tar mig för är att blogga efter en avslutad middag.

Kom hem tidigt i dag,tänkte att jag skulle göra något men visste inte vad ?

Ville bara åka hem,hem till ensamheten och tystnaden.Efter allt regn och en väl packad väg av snö utanför har det nu blivit väldigt halt.Dags att köpa broddar kanske så att man inte bryter benen för en promenad kan göra mycket gott för skälen.


Middagen blev i alla fall väldigt god.Fischcakes med morotssallad och kokosris,en spännande rätt med asiatiska toner. De ljuvliga fiskkakorna,gjorda på bland annat mixad fisk,ströbröd,vitlök,ingefära och sambal oelek smälter fint i munnen tillsammans med sweet chilisås och lime.

 

Allt jag vill...Är att bli älskad för den jag är...

Visst...ibland är jag en riktig röv...

Sur...Gnällig...Tjatig...Trött...och FÖRBANNAD

Men...Jag är jag...och det är något du får ta...

Om det är mig du vill ha...

  


Trevlig kväll gott folk

Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards