Carina´s Blogg

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Carina - 31 januari 2013 18:30

Skönt nu är vi ännu en dag närmare helgen.Ser fram i mot lördagen som kommer att bli så mysig   

Allt är planerat in i nästan, minsta detalj och det är något jag gillar.

Planera,se framåt och att få något att längta till.


Taxarna har denna dag, sista jaktdag för denna säsång, fått jagat alla tre och dom hade kanon drev alla tre.Då blir jag så stolt över mina tax tjejer som jag fött upp.

Nu får vi vänta till 1 oktober,men jag är rätt säker på att dessa åtta månader kommer att gå fort.


Här hemma blev det smakrika köttbullar av kycklingfärs i röd currysås med sockerärter,paprika och morötter som serverades tillsammans med jasminris.

 


Den som aldrig tar några risker gör inget,ser inget, har inget och är inget.

Han kan inte lära, känna, förändras, växa, älska eller leva.

Kasta dig ut, våga ta risker...livet är till för att levas.


Kram

Carina 

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards