Carina´s Blogg

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Carina - 1 februari 2013 18:45

Då välkomnar vi februari månad.Känns som en bra månad   Den är kort,har en kärleksdag och en svullardag (semeldagen)


Slutade tidigt i dag och styrde då min bil mot Haninge centrum,dags att fixa naglarna.

 

När naglarna var fixade tog jag mig en fika.Sen blev det shopping.Blev en skjorta,linne och tröja på Gina tricot

Och sen ett besök på Hemtex.

Såg dessa tulpan gardiner förra helgen och har liksom inte kunnat få bort dem från näthinnan.

 

Nu sitter dom i mitt kök och jag blev riktigt nöjd   


 

Nudelsallad med kryddigt fläskkött.Ett spännande recept där ingefärs- och vitlöksmarinerat fläskkött serveras med exotisk nudelsallad.

Salladen med paprika,sockerärter,champinjoner och pak choy som smaksattes med dressing på olja,lime,soja och sambal oelek.Starkt och gott.


Nu är det dags att strax åka i väg för att hämta Gabriella sen blir det hem och ta mig ett glas rött och njuta av knastret från öppnaspisen och njuta av fredagen och två lediga dagar.




Kärleken är störst av allt

Kärleken är tålmodig och god.

Kärleken är inte stridslysten,inte skrytsam och inte uppblåst.

Den är inte utmanande,inte självisk,den brusar inte upp,den vill inte något ont.

Den finner inte glädje i orätten men gläds med sanningen.

Allt bär den,allt tror den,allt hoppas den,allt uthärdar den

  


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards