Carina´s Blogg

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Carina - 19 februari 2013 20:00

Så fort jag hör stegen från "hen" får jag rysningar i hela kroppen och tänker,hoppas hen inte är på väg hit.

När hen kommer in i samma rum som mig får jag ont i magen,känner ett så obehag och illamående.Jag vet att vi är fler som känner likadant för just hen som är en mycket obehaglig och osmidig person.

Hen borde inte få finnas,i alla fall inte bland folk...


Gabriellas namnsdag i dag.Vad vill du att jag lagar för mat ? Kyckling,färsrätt,korv eller fisk frågade jag henne i går kväll.Tänkte att hon skulle få äran att bestämma det i dag.

Fisk svarade hon,och jag blir så glad att även hon har fattat tycke för fisk.


 

Fish and chips  är en traditionell och mumsig rätt som ofta serveras som snabbmat i England. I detta recept panerade jag kolja i ägg och panko och steker sedan fisken i panna medan jag samtidigt tillreder den fantastiska remouladsåsen. Servera med ugnsrostade potatisklyftor, krispig romansallad.


Kent hade köpt med sig tårta hem till Gabriella.Och visst var den fin med all frukt,men antingen har jag blivit väldigt kräsen,eller så har jag en dålig dag,men nog fan smakar mina tårtor betydligt bättre än köpe tårtor   

 


Vissa dagar verkar fan vara helt inställda...

Antingen händer absolut ingenting...eller så händer allt på samma gång...


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards