Carina´s Blogg

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Carina - 24 februari 2013 20:00

Helgen är snart slut och det hanns med en hel del även denna helg.

Förutom de sedvanliga hemma sysslorna så blev det en sväng in till den stora staten STOCKHOLM i går.

 

Ja så såg jag ut   


 

Det blev först en lunch-Scampi och ett glas vitt vin på Brasserie Tures


 

Sedan blev det Börsen och Magnus den STORE.

Ojojoj så bra han var.Det slutade med att alla stod upp,dansade och sjöng,vilken stämning det var   Och den sista låten-Jag och min far

Det var så tyst,nästan magiskt och jag rös.

Magnus JAG ÄLSKAR DIG   

Ett STORT tack dig till Carl- Fredrik som ordnade dessa biljetter åt mig   


När vi kom hem var Isabella och Richard hos oss.Dom skulle äta middag,se på mello och sova kvar.

 

   


Så har vi nu kommit till söndagen som bjöd på vackert väder och bus i hundgården

 


När Isabella och Richard tackat för sig och åkt hem tyckte Kent det var dags att ta en tur med bilen.

 

Ja här hamnade vi i Vingåker.Visst fanns det mycket shopping.Men inget som slår ULLARED   


Vi starade upp med fika

 

Sen blev det shopping.Det blev byxor och en topp till mig och sen hittade jag så snygga träskor för endast

150:- paret och bor man på landet som vi gör då ska man ha träskor eller hur   

   


Blev inte så mycket mer shopping för min del och Kent kom som vanligt hem utan påsar.


 

Kalvfärslimpa med rostade svartrötter och timjansås

En välsmakande version av klassisk köttfärslimpa där jag bytt ut nötfärsen mot kalvfärs. Denna fabulösa kalvfärslimpa med rostade svartrötter och timjansås blir snabbt en favorit och kan avnjutas när som helst på året.


Fick ett sms från en arbetskamrat på eftermiddagen,hon hade fått feber och tyvärr blivit sjuk.Tror nästan hon skickade över förkylningen till mig via sms.För det tog inte många minutrar efter att jag läst detta sms som jag börja nysa,fick ont i kroppen och nu känner jag mig allmänt risig.


 

Avslutar med en bild på en fin bock jag hade här i morse,mysiga horn,alldeles ludna.



"Alla livets guldkorn bör sparas i minnet och plockas fram när dagen känns tung" 


Kram

Carina


  



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards