Carina´s Blogg

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Carina - 26 februari 2013 19:30

Det finns bra dagar och mindre bra dagar.Det finns bra samtal och mindre bra samtal.

Dagen började bra men efter ett medarbetar samtal med min närmsta chef gick motivationen ur mig totalt   

Hon tyckte att jag hade hög frånvaro...

Jag som alltid är på jobbet.Ja du går på mycket läkarbesök.Ja men det ska man väl göra då man är sjuk eller    

Jag var tvungen att vid två tillfällen på vårterminen besöka läkare pga att jag fått inflammation i min fot efter operationen,två kortisonsprutor fick jag och det ger väl inte läkaren bara så där på skoj,det är dessutom svårt att få tid på sjukhus efter arbetstid.Och eftersom jag går så mycket då jag arbetar måste jag ha speciella inlägg i mina skor och detta var jag tvungen att ordna med.Alternati två var att jag blivit tvungen att vara hemma vissa dagar pågrund av smärta.Men tack vare dessa ilägg blev det bara ett par timmar denna dag.

Nu i höstas fick jag en knöl på höger axel som opererades bort,då var jag tillbaks direkt samma dag, en timme efter operationen och hon sa strongt av dig att komma du borde ha åkt hem i stället.

Men innan operationen så blev det läkarbesök och röntgen.Det är ju lite svårt att sticka kniven i en innan vissa förberedelser,eller har jag fel?

Ja och sen detta med mitt höga blodtryck och sju dagars frånvaro.Ja vad säger man ???

Jag går ju inte till läkaren för att jag tycker det är skoj. Jag är hemma endast då jag är riktigt sjuk.Men det ska man tydligen inte vara.Blir så trött så trött på att det ska vara så otacksamt när man sliter som ett djur på jobbet   


Tack för att du gjorde min dag,nu har jag verkligen fått arbetsglädje och känner mig motiverad av att gå till jobbet.


 

Sötpotatiscurry med räkor och ingefära är en snabblagad, smakrik rätt som med bidrag av kokosmjölk, lime och röd currypasta har inslag av både sötma, syrlighet och hetta. Spännande och mycket gott!


Mycket av det förtal som finns på vår jord uppstår inte av ondska utan av missförstånd och brist på förståelse



Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards