Carina´s Blogg

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Carina - 10 mars 2013 19:45

I dag har jag varit superduktig säger jag och klappar mig själv på axeln. Eftersom jag inte har någon som kommer och städar åt mig och jag tycker om att ha fint så får jag fixa det själv.

Har tvättat fönster,bytt gardiner,städat i tvättstugan,dammsugit,dammat,tvättat och gått en långpromenad med hundarna.


 


   

Visst är han stilig min bock   Har sagt det förut men det tåls att upprepa sig,hornen är så fina nu då det är päls på dem.


Om etthundraelva dagar är Gabriella och jag på Marmaris

 

Här ska vi bo Blue Bay Classic i en vecka,vi reser den 29 juni.

Blue Bay Classic är ett hotell för vuxna med bra läge nära stranden och på promenadavstånd till centrum. Hotellet har en privat del av stranden med fria solstolar (begränsat antal). Aktiviteter och underhållning av hotellets egna värdar. Litet poolområde med solstolar. Spa, gym och hamam. Bar och restaurang. Rumsservice 08.00-23.00 Frisör. Tvättservice.
Hotellet har en åldersgräns på 16 år.Perfekt för mig som nu då jag har vuxna barn gärna bor på ett hotell för vuxna. Tycker att många är så slappa med sina barn då de är på semester,låter dem skrika och föra ett jädrans liv utan att bry sig.Så detta blir perfekt   


 

Ugnspytt med kryddig korv och pepparrotkräm är en matig och färgglad rätt som dessutom är rik på smak. Med ingredienser som morötter, majrovor, amadinepotatis, cabanossi och rökt bog kommer ingen i hushållet gå hungrig! Servera pytten med den smarriga pepparrotskrämen.


 

Vaniljglass med lönnsirap,har ni inte testat det så gör det,supergott   


Såg ni melodifestivalen i går.Låten med de döva barnen som tecknade var klart bäst tycker jag.

Och såg ni brandmannen Danny ? Shiiiit så snygg han var med bar överkropp i sina branbyxor med hängslen   Hade han bott hos mig så skulle han alltid få gå med bar överkropp   

Men Carola måste du jämt prata om Jesus,det känns inte äkta på någotvis   

Och vann rätt låt ? Jag tycker om Ulrik Munter eller hur Gabriella   


Två saker talar om vem du är...Ditt tålamod när du inte har någonting...Och din attityd när du har allt...


Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards