Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Carina - 14 mars 2013 19:15

I morse var det riktigt svårt att lämna sängen.Brukar normalt kliva upp direkt men väntade in i det sista innan jag klev upp.Har sovit dåligt två nätter i rad.I natt sov jag skapligt.Men har varit SÅ trött i dag.

Hängde på låset hos labb på vårdcentralen i morse.Jag och alla pensionärer i dag med.

Gick skapligt fort att komma in. Tre rör med blod blev det i dag.

På vägen där i från blev jag fast i köer.Det hade skett en bil olycka med tre bilar inblandade mellan Tumba och Tullinge.Bilen som var i mitten såg inte ut att vara en bil längre och jag undrar hur den stackars bilföraren mår nu och om den klarade sig ???


Har haft en bra dag på jobbet.En elev och jag hade lite att uträtta i Farsta och vi passade på att fika.

 

Tittade även lite på kläder och jag såg då dessa jackor och blev förälskad   

Jag tyckte att den turkosa skulle passa mig (har ju samma färg på bilen ) men eleven jag hade med mig skakade på huvudet och sa bestämt NEJ och pekade på den ceriserosa.Jag har nu inte släppt tanken på dessa jackor och ska fundera lite till om jag verkligen har råd  ? och har jag råd så blir det den turkosa,för jag har ju redan en cerise fast det är ju en annan jacka.  


 

Middagen i dag blev improvisation. Skar potatis och råstekte den,hade fläskkotlett som jag stekt och sedan la i en sås på creme fraiche vitlök och basilika.Blev riktigt gott med en sallad till.


Tänk att Camilla Läckberg och hennes Martin Melin ska skilja sig.Dom som verkade så lyckliga,

 Det är en mycket vänskaplig separation och vi fortsätter vara de bästa vänner säger dom.

Kärleken har övergått till vänskap och det är någonting som har vuxit fram under en längre tid, säger Camilla.

Men hur funkar det igentligen att vara bästa vänner efter en skilsmässa? Och hur funkar det då den andra träffar en ny partner?

 Att leva en relation med en kompis är ju inte rättvist det heller,varken mot sig själv eller sin partner.För det finns inget mer fantastiskt än att vara förälskad   Så all lycka till dem båda.


Livet går inte i repris.Du är i direktsändning varje minut.

Lev ditt liv!

Lev nu!


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards