Carina´s Blogg

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Carina - 15 mars 2013 20:15

Älskar fredagar.Tänk om alla dagar vore fredagar gud så skönt.Eller inte då har man ju inget att längta efter...


Jag älskar att skratta och att ha roligt på jobbet och nu har jag hittat en och annan ljuspunkt i tillvaron och det blir minst en handfull (fem) skratt tillfällen per dag.

Lotta och jag har börjar sjunga så fort vi finner ett ord som finns med i en text,rätt kul och bör testas av er som sjunger hellre än bra   


 

Ny fixade naglar utan ringar....Saknar dem och hoppas att jag snart kan börja använda dem igen.

Blev i alla fall nöjd med min naglar och OM tre veckor igen är det dags för ny färg   


 

Förra fredagen köpte jag dessa tulpaner till mig själv och de är inte så vackra men de blommar än.


 

Det blev en favorit i repris till middag i dag Vitlöksstekt kyckling med krämig risotto  . Det är ju så gott och Gabriella fick även en matlåda med sig i morgon.

Hälsade på Gabriella en snabbis i dag på jobbet och hon bad mig göra något gott till i kväll och då blev det hallonclafoutis.

 

Mumms så gott det var   


Varför inte prioritera sådant som är viktigt i livet?

Omtanke,kärlek och gemenskap,till exempel.

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards