Carina´s Blogg

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Carina - 17 mars 2013 19:30

Om jag hade pengar så skulle jag shoppat loss på Willab Garden ,det blev ett besök där i dag.Dom hade så fina växthus och uterum så man blir alldeles sjuk,ja sjuk av avundsjukan.Tänk vad mycket fint man kan köpa för pengar,fantasi har jag så jag får väl låta detta bli en dröm och fantisera...

Blev en titt även innte på Bromma blocks i dag.


Tänk vad elaka djur kan vara i mot varandra.Bockarna stångas och lever rövare utanför huset både i går och i dag.

En bock är så elak i mot en get så jag skrek åt honom här inne då han stångade henne i magen   Jävlar vad arg jag blev och det hjälpe för han stack i väg och geten fick äta i lugn och ro.


       



 


 


 


Lyssnade på radion i dag P3 då vi åkte bil om olika påstående.Bland annat så sa dom att tjejer med ljusa röster har små fasta bröst.Det stämmer inte kan jag säga,vi har en på mitt jobb med ljus röst ja så ljus att det skär sig i öronen, och hennes bröst är inte små och fasta.

Sen sa dom att åtta av tio män tvättar inte händerna efter sina toabesök....Åhhh fy så äckligt,tänk då att det är bra många män som sedan stoppar fingrarna ner i en snusburk och in i sin mun.Och jag undrar hur många sådana män man har skakat hand med   Man får nog ha handsprit med sig i handväskan tror jag...


 

Middagen i kväll blev mycket god -


Vet ni vad som händer på tisdag? Jo ett STORT SNÖOVÄDER är på väg.Är bra less nu på vintern...


 



  Man ska bjuda kroppen på något gott så att själen har lust att bo kvar i den


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards