Carina´s Blogg

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Carina - 18 mars 2013 18:45

Gyllene tider släppte i dag sin singel- Man blir yr.

Och jag säger bara det, MÅSTE se dom i sommar.Tror nog jag kan sjunga med i de flesta texterna   

Är näligen  ett STORT FAN av Gyllene Tider.

Minns då jag som 11 åring sjöng om - Flickorna på tv2, Ska vi älska,så ska vi älska till Buddy Holly.

Då jag var 12 år sjöng jag mycket till låtarna -När vi två blir en,Det hjärta som brinner,(Kom så ska vi) Leva livet, När alla vännerna gått hem.Kärleken är inte blind (men ganska närsynt)

När jag var 13 år- Sommartider,Flickan i en Cole Porter-sång.

Det är ju några år sedan man var i den åldern och trotts detta är låtarna fortfarande bra.

Är någon sugen på att följa med ? Biljetterna ligger på ca 695:-/styck


I dag har eleverna haft studiedag och vi har planerat inför GYSÄR-13

Snön kom under dagen,inte så mycket men ändock snö, och det var halt då jag skulle åka hem.Med båda händerna på ratten styrde jag bilen hemåt, men det var inte alla som fick åka raka vägen hem.Nej för en del hamnade i diket och jag var glad att jag klarade mig från detta.

Min fråga i dag är HUR LÅNG ÄR EN VINTER ? mitt svar blir SKIIIIIT LÅÅÅÅÅNG !!!!!!!



Små vänliga ord och handlingar har ofta större betydelse än man kan tro


Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards