Carina´s Blogg

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Carina - 20 mars 2013 20:15

Ingen har väl missat vad det är för dag i dag = Vårdagsjämning, men om man längtar efter vårvindar får man ge sig till tåls ett tag till. Vinterkylan som håller hela Sverige i sitt grepp kommer att fortsätta de närmaste dagarna och medeltemperaturen ligger långt under det normala för den här tiden på året.

Minus fyra grader,snö och blåst har vi haft i dag...


Jag och en elev åkte till Farsta och åt lunch idag på Ilpiatto.Det var så underbart att se glädjen hos eleven och hon skrattade så gott,så där så det bubblar om henne.Det värmde gott i mitt hjärta   

 

Min lunch såg ut så här


Det är en fördel att vara en ung mamma tycker jag.För nu är man inte bara mamma utan även en kompis till sina barn/ungdomar och kan umgås med dem och hitta på roliga saker tillsammans.

Isabella och jag ska på Darin i april och Gyllene Tider i juli.

Gabriella och jag åker till Marmaris i juni.

Tobias har oftast inte tid att träffa mig,men tids nog har väl även han några timmar över att bara umgås med bara sin mamma.

Man får vara glad att de vill umgås med mig och inte skäms för sin mamma,för det finns dom ungdomar som tycker att deras föräldrar är SÅÅÅÅ pinsam.Men det har jag aldrig upplevt att dom tycker om mig.


Det blev ett besök hos frissan i dag,dags att fylla på färgen och klippa lite på topparna.Frissan hade missat min tid och var på lunch så jag fick vänta en halvtimme på henne.Lite segt då jag var där i god tid.


 

Enchilada med tomatsalsa är ett smarrigt och mättande texmex-recept där du fyller färska tortillabröd med rivig köttfärssås, kokta svarta bönor och heta kryddor. Täck bröden med tomatsås och riven ost och gratinera i ugnen. Servera dina gyllenbruna enchiladas med smakrik tomatsalsa.Mycket hett och gott.


Också lite kärlek kanbetyda väldigt mycket


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards