Carina´s Blogg

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Carina - 22 mars 2013 19:30

Äntligen fredag,som jag har längtat.Har denna vecka varit en dag före den egentliga dagen,om ni förstår vad jag menar.

Hade lite att fixa med innan jag kom hem från jobbet i dag och landade hemma strax innan fyra.Och då blev jag fullt upptagen med att fota mina fina rådjur.Är som besatt av dem och jag tycker de är så fina.Kul och spännande att studera deras förhållningssätt till varandra.Och mini bocken börjar nu tuffa på sig.

Ja jag vet att vi kommer att få mycket fästingar,men var sak har sitt problem och nu njuter jag av dessa fina djur.



 


 


 


 


 


 


   

Dessa bilder tog jag på mindre än en halvtimme.Underbar syn för en som mig som älskar rådjur.


 

Och mitt i allt rådjurs ätande sitter en hackspett och pickar i sig maten.Underbart djurliv här i skogen.


Det är inte bara djuren som får mat utan även vi tvåfotade.

 

Färgrik och krämig italiensk kycklinggryta med fina smaker av vitlök, timjan, grädde och balsamvinäger. Tillsammans med nykokt ris och haricots verts blir detta en rejäl och fantastiskt god måltid! Ni bara måste testa detta recept.


Ska snart göra en efterrätt och sedan inta soffan i väntan på fotboll.Hoppas någon tröja åker av dessa snygga manskroppar då de gör mål   


Kärlek är omtanke och glädje inte kontroll och hårda ord


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards