Carina´s Blogg

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Carina - 25 mars 2013 21:30

Börjar känna mig som en stamkund på Tumba vårdcentral,koll av blodtrycket i dag med,som visade sig vara helt i sin ordning.

Passade även på att ta TBE vaccin när jag ändå var där,detta vaccin ska räcka i fem år,och nu gäller det att komma ihåg att fylla på om fem år 2018 blir det.Låter som väldigt långt borta.Och om fem år är jag 49 år   jösses...

Nu har jag inga som helst ålderskomplex men ändå,jösses vad fort tiden går.


Blir lite rörd och samtidigt smickrad då jag förstått att en bloggläsare som är på semester nu i Thailand läser min blogg.Fick en kommentar av honom i går via FB.

Det blir inte alltid så innehållsrikt att läsa om i min blogg,men att få skriva av sig lite varje dag är rätt kul tycker jag.Det har liksom blivit som en vana att få göra det.


Och någon matbild blir det inte i dag för jag hann inte laga mat då jag kom hem sent från jobbet,rastade hundar och åkte i väg med Gabriella.

Hon har varit hemma och är ledig i dag,men har blivt sjuk så vi åkte i kväll till vårdcentralen i Huddinge som har kvällsöppet.Och det visade sig att hon hade halsfluss.Stackars liten,hoppas nu att jag klarar mig.


Ullared kl 20:00 kanal 5 måndagar.Åh vad jag skrattar.Systrarna från Hofors är ju bara för underbara.

Ola Conny,vilken kock och fantastisk kompis han är till Morgan.


Jag har inte tid att oroa mig för vem som gillar mig eller inte...

Jag har fullt upp med att älska dem som bryr sig om mig...


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards