Carina´s Blogg

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Carina - 29 mars 2013 15:00

Har varit till Kista mässan på hundutställning med Tezz och Jasny.

Det var inte riktigt Tezz dag i dag.En alldeles för valpig hund tyckte domaren,men hon är ju bara nio månade så vad mer hade hon väntat sig ?

 


Jasny gick det betydligt bättre för och hon fick bedömningen Excellent och blev BIR

 

Vi hade inga möjligheter att stanna kvar till finalen då vi har annat inbokat denna dag.


Men kan ni förstå varför jag blir så nervös då jag ska ställa ut ? Gabriella sa men mamma du ser så cool lugn ut, men inom mig flyger det massor av fjärilar i magen och jag är skiiiit nervös.För vad ? jo att jag ska förstöra för hunden då jag visar den.Snubbla eller något dyligt då vi springer runt   


Att vara modig innebär...att man är beredd att göra något...fast man egentligen är skiträdd...



Ha nu en bra långfredag gott folk

Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards