Carina´s Blogg

Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Carina - 31 mars 2013 18:45

Då har vi fått sommartid igen,skönt med ljusare kvällar.


Lång fredagen avslutades med middag i Sköndal hemma hos Eva och Anders.

 


Det bjöds på tre rätter,fantastiskt gott.

 

Eva du är en klippa i köket   



I går-påskafton var det dags för mig att stå vid spisen,nästan hela dagen.Mina fina ungdomare skulle komma hem på middag.

 

Tobias,Linda,Gabriella,Christpher,Richard,Isabella

och jag.


Det blev ingen direkt påskmiddag.Hade gjort potatis och pastasallad.Rostbiff,fylld kycklingfile med basilika, soltorkade tomater och vitlök som jag mixat ihop,ägg halvor och egen gjord skagen.Sallad och mosarella ost.

 


 

Chokladpannacotta med hallon till efterrätt.


 


Richard och Isabella


 

Gabriella och Christopher


 

Linda och Tobias


Alla blev kvar över natten.Isabella och jag passade på att sitta ute i solen och njuta en stund på förmiddagen innan det var dags för alla att åka hem.

Nu är jag ensam hemma och vet ni det är riktigt skönt    Ska snart lägga mig i soffan för jag är lite trött och mysa ner mig under en filt och äga fjärrkontrollen till tv.


När vi - du och jag -

gör små goda handlingar för varandra och andra i vardagen gör vi dagarna ljusare och livet lättare för alla.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards