Carina´s Blogg

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Carina - 3 april 2013 19:31

Redan onsdag,denna vecka kommer att gå fort.Och solen är med oss än,underbart tycker en sol älskare som jag.


 

Denna rätt bara MÅSTE ni laga. En förtjusande fiskrätt som kommer att bli din nya favorit! Du ugnssteker laxen tillsammans med getost och lite basilika och passar under tiden på att tillaga den fräscha tomatsalladen. Getosten, med sin karakteristiska smak, passar perfekt ihop med den saftiga laxens sälta! Servera med sallad, potatis och balsamsirap. Kommer nog aldrig att äta mig less på lax.


Har tänkt mycket på min vän sedan jag i går fick veta att hans fru har dragit.Hur kan man bara strunta i sina barn utan att höra av sig och lämna sin man som ett fråge tecken ???

Att kärleken kan ta slut, förstår jag mycket väl. Men att bara dra i väg utan förklaring är för mig helt obegripligt.

Det finns ju en förklaring på allt.

Kvinnan måste ha hamnat i djup livskris eller träffat någon annan man/kvinna. Och har hon nu funnit kärleken i någon annan så ska hon inte straffas för det, för ingen kan styra över kärleken.


Nej nu ska jag se mina matprogram på tv och hoppas det finns något gott som lockar mig.


Även en stark själ kan bli bräcklig.Så att såra kan tära på ALLA även de som inte visar det.


Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards