Carina´s Blogg

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Carina - 8 april 2013 20:30

Har drömt så knäppa drömmar dom två senaste nätterna.Kan inte berätta dem för er för då ser ni nog till att jag blir inspärrad på psyket och det har jag inte tid med   

I dag blev jag från kopplad min EKG apparat vid tolvtiden.Svar kommer att skickas till min läkare och han ska i sin tur ringa mig.Så minst fem dagar får jag nu vänta på detta svar.

Det blev en snabblunch med Eva på Golden hits innan jag återvände till skolan igen.

 

Grymt god sallad blev det.


Har inte lagat någon middag hemma i kväll.Kent är på fotboll och Gabriella hos sin kille.Känns så värdelöst att bara laga mat åt mig.


Tittar nu på Ola Conny och Morgan som är i USA.Vilka grabbar alltså   Har en dröm om att åka till USA och detta ska bli verklighet,förr eller senare   


Fokusera på att må så bra du kan i den ålder du är i nu.

Min bästa tid i livet är den som är nu.

Inte den som var.

Acceptera din ålder och njut av stunden.


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards