Carina´s Blogg

Alla inlägg den 23 april 2013

Av Carina - 23 april 2013 19:30

Jag ska bli FARMOR  ja kan ni tänka er.Det är med ett STORT leende jag nu äntligen kan berätta detta.

Har vetat om det i några veckor nu men lovat att vara tyst till Tobias och Linda varit på ultraljud,vilket var i dag.

 


 

Linda och Tobias jag lovar er att bli en bra farmor.Tobias skojade med mig och skrev i sitt sms att du vet när du blir farmor,då blir du tant.NEJ NEJ NEJ ingen tant här inte,där i mot blir jag en ung farmor   

Jag är verkligen JÄTTE GLAD för Tobias och Lindas skull och önskar dem all lycka   


 

Körvelkyckling med pappardelle är en matig och lyxig pastarätt med smak av örter och syrlig citron. Bryn strimlad kycklingfilé i en gryta och blanda ner grädde, buljongtärning och citronsaft. Låt koka några minuter och strö körvel, rivet citronskal och rödlöksringar över kycklingen. Servera med nykokt pappardelle.Så enkelt och så gott.


Känner mig riktigt duktig,för tredje dagen i rad har jag gått min PW runda på en timme.Så nu kan jag med gott samvete lägga mig i soffan och se på tv.


Det är VÄRT miljoner att få ett leende,klapp,ett vänligt ord och KÄRLEK.

Ändå är det helt GRATIS


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards