Carina´s Blogg

Alla inlägg den 27 april 2013

Av Carina - 27 april 2013 18:00

I går var det dags att fixa mina naglar och jag tycker det är så roligt med ny design,vill ju inte ha något jag haft tidigare.Hittade en bild på Instagram som jag visade upp och dom gjorde efter.

 

Blev riktigt nöjd med resultatet.


Så här års burkar vi grilla väldigt mycket och så blev det även i går.

 

Har ni inte smakat vitlöksbea så gör det,fantastiskt gott.Att lägga in hela små oskalade potatisar i ugnen är också väldigt gott till grillat kött.


I dag blev det en sväng till Västerås.Utställninge med Tezz.Hon skötte sig riktigt bra och domaren gav mycket fin kritik,MEN hon påstod att Tezz haltade på vänster bakben.Vilket ingen annan kunde se och på grund av detta fick vi inget pris alls.Surt sa räven....

Då åkte vi ju dit helt i onödan,och domaren har ju alltid rätt heter det ju.Vill inte tjafsa och göra någon större grej av det.

Bara till att ta nya tag och hoppas på bättre lycka nästa gång.


Jag går upp varje dag och försöker tänka att det ska bli en bra dag.

Blir den inte det,så finns det ju även en morgondag...


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards