Carina´s Blogg

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Carina - 7 maj 2013 19:45

För exakt 22 år sedan låg jag på Huddinge sjukhus.En mycket glad och stolt mamma till en nyfödd dotter vid namnet Isabella.Det namnet var bestämt redan innan hon föddes och tänk så bra hon passar till just detta namn.

Grattis min älskade dotter och hoppas nu att din dag blivit bra och så även kvällen och att dina presenter du fick i fredags från oss kommer väl till användning   

 


Även i dag blev det ett besök på Huddinge sjukhus,dock utan tillökning i familjen.Hade tid till Thorax mottagningen. Det var en mycket bra läkare som tog sig tid och förklarade.

Jag har ungefär vartannat hjärtslag ett dubbelslag.Tydligen väldigt vanligt.

Jag hade ju en EKG apparat från fredag till måndag påkopplad dygnet runt på mig och det visade sig att jag hade 7900 hjärt rusningar.Tre gånger fick han läsa upp detta från journalen.Han sa också att jag inte var någon " gnäll kärring" utan att jag är besvärad att hjärtrusningar, syndes tydligt på denna mätning.

Och det känns ju skönt,för jag är ju inte den som gnäller i onödan.

Nu ska jag byta medicin till Bisoprolol stada 5 mg och om ca 6 veckor ska jag märka skillnad.Det är ingen fara att motionera,vilket känns skönt.Så när nu min fot blir bättre från gikten ska jag börja röra på mig mer igen.

Vill så gärna börja springa,då mår jag som bäst   


Vilket underbart väder vi haft,men tyvärr väntas nu regn då vi blir lediga,vilket känns trist.Men det behövs även regn för att få det riktigt grönt och fint ute.


Jag försöker se varje dag som en dag med nya möjligheter...

Istället för en dag med nya omöjligheter...


Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards