Carina´s Blogg

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Carina - 16 maj 2013 20:45

Hade svårt att somna i går.Dagens händelse snurrade i mitt huvud.Det var en blandning av glädje och chock.Hur gick detta till ? och varför just jag ? och vad har jag att bidra med ? Efter många tankar,flera frågor och en massa obsvarade svar lyckades jag till slut somna.

Dagen i dag har bestått av en trött och rätt sliten Carina.Skönt att vara på jobbet och få träffa eleverna och skingra tankarna.

Måste bara berätta,innan vi skulle säga hejdå till eleverna berättade Susanne för eleverna att hon skulle till Ikea och frågade dem, Vad gör man där ? köper gardiner sa en av eleverna. Okej nu frågar jag,

Jag ska till Haninge efter jobbet och vad gör man där ? I kör svarade eleverna FIXAR NAGLARNA   

Hahaha vad jag skrattade åt dem,de är ju för underbara.

Vilken färg ska jag ha denna gång ? turkosa sa dom och det blev det i dag.

Gabriella mötte upp mig i Haninge,sen åkte vi hem för att äta middag och därefter blev det hundpromenad och sedan årets premiär för mig på skjutbanan i Sorunda.

Björnpasset stod på min "to do" lista.Och på första försöket klarade jag detta även i år med   Fasiken var glad jag blev,gud så skönt.Jobbigt att ha vissa saker liggande över en.

 

Vill säga tack för alla fina,rara kommentarer efter gårdagens inlägg.Kram till er alla   Känner att verkligen att ni stöttar mig i mina tokigheter.

Livet är så pass kort och jag tycker verkligen att man ska ta tillvara på alla möjligheter man får att göra olika saker.


Att kunna glädjas även åt andras framgångar är en STYRKA.

Att inte kunna det är en SVAGHET.

Missunnsamhet klär ingen.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards