Carina´s Blogg

Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Carina - 21 maj 2013 19:15

Jobbade först nio timmar i går, sedan var det dags att träffa tv gänget för mat lagning och träning inför tävlingen hemma hos vår lagledare.

Det blev en kväll med mycket tankar,funderingar och frustation.

Jag tycker om ordning och reda,vem gör vad osv.Men kvällen i går var långt i från detta   

Vi fick till slut i hop tre rätter och alla var vi överrens om vad som skulle förbättras i kryddning osv.


På måndag ska vi träffas igen och då ska vi förhoppningsvis ha en bättre ordning i köket.Vår lagledare är väldigt trevlig,kärvänlig och sa känn er som hemma.Och det kändes helt ok att rota runt i köksskåpen och kylen.Vilket jag först trodde skulle bli jobbigt.

Var väldigt glad att tv inte var med oss och filmade i går,för det hade jag aldrig fixat.Eftersom jag gillar bättre ordning och reda än var gårdagskvällen hade att erbjuda.

Nu får jag och en annan tjej styra upp detta känner vi,annars har vi inte en chans att vinna.Och det vill vi ju göra, för vem kommer i håg en tvåa 

 

Kom hem fyra timmar senare och hade svårt att varva ner och släppa tankarna från kvällen.Så i natt blev det inte många timmars sömn.

Har varit en trött tjej och det var länge sedan jag gäspade så mycket som i dag.

Är ensam hemma en stund nu i kväll och känner att jag verkligen behöver det.Orkar inte med fler människor i dag.


Fick ett trevligt samtal från Norge.Taxvalpar födda och en vän på Ornö och jag ska ha en hanvalp i hop.Vi har fyra hanar att välja i mellan.


Ju mer du drömmer desto större chans är det att det blir verklighet...


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards