Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Carina - 5 juni 2013 22:45

Champange i håret och öl mellan tårna.Ja så lämnade jag min skola i dag,full av känslor och rätt trött efter en intensiv dag.

En dag då man får rycka in och jobba med allt möjligt.Har "roddat  scenen" , serverat lunch till studenter och varit en vägvisare för ungdomarna så att de vetat vart de ska ta vägen.

 

Mycket känslor i omlopp,champange som sprutat,musik som spelats,ungdomarnas jubel och stolta föräldrar med plakat.

En mycket häftig dag och jag hoppas verkligenatt alla hade någon som tog i mot dem då de sprang ut så det inte fick uppleva samma besvikelse som mig.

Den dag då jag tog studenten och INGEN stod utanför och grattade mig. Det var en djup sorg som jag hoppas ingen ska behöva uppleva. Har nog aldrig känt mig så ensam.

När ungdomarna lämnade skolan på sina flak nerdränlta i öl var det dags att städa upp utanför på parkeringen.

Har nog aldrig känt mig så äcklig som i dag då jag åkte hem.

Tyckte jag stank öl lång väg.Tårna klibbade sig i hop i mina skor och klänningen fick bli tvättad direkt.

Hoppas nu att deras kväll blev ett bra slut och vilket underbart väder de fick.


 


Njöt en stund på altanen innan det var dags för hundpromenad och middagslagning.

 

Grillad kyckling med tomat- och paprikasallad är en imponerande och mycket välsmakande måltid. Saftiga kycklingfiléer steks, eller grillas, i lite matfett och serveras tillsammans med nykokt ris och en festlig sallad av tomater, lök, persilja, paprika, olivolja och vinäger. Passar både till fest och vardag.


Har sovit en stund på soffan,helt slut blev jag. Nu ska hundarna ut,jag ska duscha sen blir det till att krama kudden.


Kasta inte bort din tid på förklaringar,människor hör ändå bara det som de vill höra. 



Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards