Carina´s Blogg

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Carina - 6 juni 2013 20:45

  Vilket fantastiskt väder vi fick denna nationaldag.Är sommaren här nu ? Kungen håller sitt tal på skansen och säger att nationaldagen är den dag då dörrarna öppnas till sommaren. Jag hoppas han har rätt.

Han tycker också att vi ska värna mer om varandra och om vi kan tag vara och umgås mer med varandra.

På lördag gifter sig hans yngsta dotter. Sen är det bara Philip kvar.

Min son har sagt att han ska gifta sig nästa sommar.Då lär nog jag ha svårt att hålla tillbaks tårarna.Blödig mamma som man är .


Det blev en heldag i bikini och sen en snabb dusch för att sedan åka in till Oyster bar.Där åt vi hummersoppa med västerbottenstoast tillförrätt.

Krabba,ostron,färska och rökta räkor,löjrom och skagen krustader som serverades med 4 utvalda såser och grillat surdegsbröd.Till efterrätt blev det Créme brullée. Riktigt gott.

 

Jag kan varmt rekommendera er att äta på Oyster bar 


Det är först när du väljer det liv som du lever och inte följer andras val som du lever i frihet.


Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards