Carina´s Blogg

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Carina - 11 juni 2013 20:30

Jag är så galet trött,så fort jag sätter mig ner så somnar jag.I går blev en kväll i dvala framför tv.När klockan var efter 21 så hoppade jag i mina springskor och tog mig runt på min PW runda.Varvade med att springa och PW.Kändes riktigt skönt efteråt.Kvällen var magisk med dimman som sakta kom insvepande.

 

Det har varit en småkylig dag.Hade jag klätt på mig mer så skulle jag ju frysa betydligt mindre.Men är det juni månad, så vill jag gärna ha kjol eller klänning på mig.Men i dag var det bra kallt med kjol,längtade nästan efter långkalsoner   


I morgon är det sista dagen med eleverna,sen blir det sommarlov för dem.Utvärdering,utflykt och lite fix innan vi kan tacka för oss.

Utflykten för all personal blir på fredag,hemlig plats i år med,men jag gissar på Sparreholm.

Vi passadepå att vara ute mycket i dag och tog en långpromenad med eleverna på över två timmar,med fika stop.

De är bra duktiga på att gå långt och det är ju så viktigt att röra på sig.



 

Denna räk- och äggsallad med citrondressing är en matig, fräsch, frisk och smakrik sallad med ingredienser som skalade räkor, matvete, ägg, mangoldskott och krispig fänkål. Passar perfekt som middag eller lunch, vilken dag som helst i veckan, året runt.


Att be om ursäkt betyder inte alltid att du har fel,det betyder att du värdesätter dina relationer högre än ditt ego.


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards