Carina´s Blogg

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Carina - 17 juni 2013 21:45

Då har snart måndagen lidit mot sitt slut,en mycket intensiv dag.

Först jobbat och sedan hem till Lena för att finputsa matlagningen inför tävlingen.

Som vanligt får vi vänta på våra medtävlande,typ två timmar sena var dom   Men Lena och jag fick gnälla av oss innan dom kom.Vi hade redan börjat med matlagningen,för att sitta och rulla tummarna är inget för oss.

Rätterna blir bara godare för varje gång vi lagar den, så nu bör den sitta och även göra succe.



 

  

Vivi,Lena,Jag och Dogge.


I morgon är min sista arbetsdag,sen blir det sommarlov.Ett mycket efterlängtat sommarlov.Ska bli skönt att få vila sig till den 12 augusti.

Siktar på att rör mer på mig,ja nu börjar volangerna komma och dom stör mig.Ta mina PW rundor fem gånger i veckan är mitt mål.Start blir nu på onsdag   


Vägen finns där...Du behöver bara vilja se den...


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards