Carina´s Blogg

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Carina - 19 juni 2013 20:15

  Trodde inte det var sant då min klocka väckte mig vid 7:00 i morse.Blev dåligt med sömn i natt med pga magsjuk Diza.Ja Nora mår bättre men inte Diza.Nu är det bara tre hundar kvar,hoppas de klarar sig.

Stavade i väg på min PW runda kl 7 :15,det tog 55 minuter att ta sig runt.Det blev dusch och frukost då jag kom tillbaka.Sen vart det full rullehär hemma.

Blev kontaktad av vår lokal tidning med anledning av det jag blivit utsatt för och jag har haft en telefon intervju med dem och de har tjatat om foto på mig,men jag har försökt att dra mig ur.Men fick ge mig till slut,tänkte som så att det kanske kan hjälpa andra att få upp ögonen för detta med bedrägeri.

Jag förstod ju inte först att jag blivitutsatt när första bensinkortet kom,trodde det var bensinbolaget som försökte locka kunder.Men ack vad jag bedrog  mig....

Dom var här strax efter nio på morgonen.Sen var det dags att köra Gabriella till Tullinge.


Har tillbringat i stort sett hela dagen på min altan.Funderat och klurat på vad jag ska hitta på för midsommar mat.

Tycker ju att detta med mat är så roligt och att få laga något extra gott är ju aldrig fel.


I dag hamnade all mat på grillen,till och med potatisen,vilket var väldigt gott.

 

Kokade först färsk potatis en kort stund och grillade dem sedan,mums.


 

Förutom potatis blev det kyckling,tomat,zucchini och en sås på matlagningsyoghurt,swetchili och vitlök.


Såg på FB att körslaget har uttagning i Huddinge den 17 augusti,åh jag som älskar att sjunga.Det är ju synd att jag inte har någon bra sångröst,för detta skulle jag verkligen vilja vara med i   


I måndags var en stor dag,som jag hade tänkt uppmärksamma men glömde bort.Det var nämligen då för 15 år sedan min kennel = Rondodrevets startade.Tänk att jag nu i 15 år fött upp taxar,men i år har ett vilo år.

Fast nästa år blir det valpar igen.




RESPEKT är inte bara ett ord,det bör visas i handling också.


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards