Carina´s Blogg

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Carina - 28 juni 2013 20:45

Nu är resväskan nästan färdig packad.Resten packar jag i natt innan vi åker.


Det blev ingen PW i morse,har sovit så dåligt i flera nätter så jag tänkte sova ut i morse,men inte gick det 7:20 vaknade jag.Men då var det försent att stava i väg,Gabriella skulle åka med mig till Haninge för att sedan åka vidare till jobbet och jag skulle fixa mina naglar.

Blev så otroligt överraskad då jag satt där och fick mina naglar fixade,när Camilla kom.Åh så glad jag blev   

Vi tog en fika och hade mycket att prata om,då vi inte sett varandra på nio dagar.

  

Vi gick runt lite i affärer,innan vi kramades hej då.


I bland bara skiter det sig.

Växlade pengar och sa vart jag skulle resa = Turkiet

Euro eller Turkisk lira sa tjejen ? Jag hade för mig att vi hade Euro sist,så jag tog den valutan.Men nu när jag kom hem och läste mail info från Ving så valde jag fel valuta...Skulle ha valt Turkisk lira.SÅ vi får växla på nytt i Turkiet, så jävla typiskt.

Och vet ni vad som händer då jag står och stryker,jo strykjärnet lägger av   Jag som hatar skrynkliga kläder får ju fullkomligen panik då klockan är 19:20 och det tar minst 30 minuter till närmaste butik.Tur man är gift med en fingerfärdig man,som kunde rädda upp situationen och jag sparade några hundra lappar.

Men det får nog bli ett nytt strykjärn snart,för man vet aldrig när den lägger av nästa gång och jag stryker varje dag och törs inte chansa alltför länge.


  

Nora och Tezz är bästa vänner,det råder det ingen tvekan om, och gud så roligt de har tillsammans,blir riktigt glad då man ser dem i hop   


  

Grillade vildsvinsfilé och gjorde en kantarellsås till middag och detta var himelskt gott.Hade även calvados i såsen, vilket är pricken över i .


Ja nu mina kära vänner,efter en innehållsrik,hektisk,känslomässig, rolig, fantastisk , stressig, vecka reser jag nu i morgon till värmen,solen,badet och färdiga middagar tillsammans med Gabriella.

Kan hända att jag bloggar då vi är där,om inte så hörs vi om en vecka.

Lev väl och var rädd om varandra.All kärlek till er   


 

Tänk att jag fått krama alla dessa fina kändisar


Kram

Carina




#kärlek  #resa  #bästavänner  #fika

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards