Carina´s Blogg

Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Carina - 30 juni 2013 22:05

Vi är en timme förre Sverige 23:04 är den nu.
Det har blivit lite shopping i kväll. En fantastiskt god middag. Turkar kan detta med matlagning så otroligt gott.
Och det är så lyxigt att slippa laga mat, fastän jag älskar det.
Avslutade med en drink och meloner i baren.
Tyvärr har Gabriella fått en kille hängande efter sig, som jobbar på hotellet, men vi har nu fått lära oss några turkiska bra ha ord som gitt och pisslick som kan vara bra ord vapen att ha.
Hade det varit en svensk talande kille hade det varit betydligt lättare för mig att säga i från.
Jag är ju så dålig på engelska typ Ola Conny och Morgan stuket.

Nu ska vi snart krama kudden innan det är dags för en ny dag i solen.
Kram Carina

Av Carina - 30 juni 2013 16:39

Utsikt från vår balkong och en skojig vatten grej.
Gabriella och jag jämför våra armar i dag och ska även göra det innan vi reser hem

Puss och kram från en mycket nöjd Carina

Av Carina - 30 juni 2013 15:34

Tänk att jag är i landet där palmerna bor. Solen är varm och himlen blå.
Efter sju timmar i solen var det dags att dra sig tillbaka till hotellrummet.
Utsikten från balkongen är poolområdet rakt fram och till vänster ser vi havet.
Antingen har jag blivit väldigt mycket fetare eller så har jag äntligen lärt mig att koppla av ?? För i dag har jag för första gången äntligen lärt mig att flyta och att kunna ligga kvar på rygg utan att sjunka som en grå sten.
Det är en fantastisk känsla, lite synd bara med allt vatten man får i öronen.

Tur man har snygga döttrar. Som mamma får man då glida med på detta. Gratis drinkar, bästa solstolarna, gratis kod till internet.
Vi har det riktigt toppen här i Marmaris.
Kram Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards