Carina´s Blogg

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Carina - 7 juli 2013 21:45

Blå himmel från morgon till kväll,var tvungen att nypa mig i armen.Ja det är sant,det är på riktigt,första riktiga sommardagen har äntligen kommit.

För min del kan alla dagar vara som i dag   Älskar denna underbara värme   


  

Plockade dessa jordgubbar i morse.Jag borde skämmas,har inte alls brytt mig om växthuset i år och detta på grund av att det gick sönder av snön i vintras.Men jordgubbarna klarade sig utan mig och det är jag evigt tacksam för.


Perfekt väder att torka tvätt har det varit i dag.Tvätten torkade medans nästa maskin tvättades,perfekt.

Så nu är allt tvättat och klart som vi hade oss hem,plus Kents tvätt.


Bikini hela dagen,solat lite,klippte gräset på kvällen och slogs då med bromsen.Hemska djur...


  

Grillat i dag med,det blev grillad vildsvin,bacconlindad sparris och grillad potatis i paket.(se recept här >>> )

Riktigt gott var det och kan varmt rekommenderas.


Låt inte negativa personer hyra ett rum i ditt huvud...

Höj hyran och vräk dem...



Kram

Carina



#söndag #jordgubbar #grillat #vildsvin #baccon #sparris #potatis #bikini



Av Carina - 7 juli 2013 17:00

14:55 skulle vi landa på Arlanda,jag hade sagt till Kent att det räckte om han var där tidigast 15:10 för att hämta oss.

Men vi landade tidigare,planet lyfte tolv minuter före utsatt tid från Turkiet.Vi flög med SAS och dom är visst rankade etta på att hålla sina flygtider bäst.

Vi lyckades även flyga in lite tid,vi landade redan 14:25 och 14:35 hade vi fått våra resväskor och passerat tullen.

Helt otroligt,detta har väl inträffat mig att jag får sitta på Arlanda och vänta på Kent,det brukar vara tvärtom.


Det var riktigt skönt att komma hem igen,fastän vi haft det underbart i Marmaris.Lite kallt bara endast +22 grader. Vi lämnade ett +35 gradit Turkiet så det var viss skillnad.

Var rätt trött i går så det blev mest altanhäng med god mat och rött vin.

  

Maria från Gotland har virkat dessa söta skor åt mig.Tusen tack snälla rara Maria  


Jag lyckades få med mig solen hit.Vilken underbar dag vi haft i dag.Bikiniväder hela dagen och jag har njutit för fullt.Får liksom aldrig nog av den   


Ingenting är självklart.Ta vara på alla goda stunder.


Fokusera på vilka fantastiska möjligheter din kropp har,inte hur den ser ut.


Omge dig med människor som har vett att uppskatta dig.


Lägg inte för stor vikt vid småsaker.


Känn hur betydelsefull du är och låt andra få känna likadant.


Kram

Carina



#bikini #väder #sol  #arlanda #SAS  #underbart #röttvin #kropp 

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards