Carina´s Blogg

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Carina - 9 juli 2013 22:30

Vaknade redan vid sex tiden.Är så lättväckt av mig.Skönt ändå att få ligga kvar i sängen när Isabella,Richard och Kent var tvugna att åka till sina jobb.

Kände mig som en prinsessa på ärten då jag fick vända mig om i sängen och fortsätta krama kudden.Men det var inte så länge till som jag låg kvar, 6:40 gav jag upp,på med träningskläder och dags att stava i väg.Men i dag tog jag min PW runda baklänges.Jag gick inte baklänges,jag gick bara åt motsatta hållet,vill ju få lite variation.

Efter att jag stavat klart och duschat åt jag frukost på altanen

  


Det var lite mer än ett år sedan vi träffades,vi har inte haft tid att träffas.Men vi har ändå tänkt mycket på varandra.Så i dag fick vi äntligen tid att träffas.Anne kom hit och vi åkte ner till Nynäshamn för att äta lunch tillsammans i detta underbara vackra väder.

  

Åt lunch på båten Freja.Tog en fika vid hamnen och sedan shopping vid rökeriet.Måste ju handla hem lite gott också.Vilket i dag blev lax.

Det fanns mycket att prata om och vi lovade varandra att snart ses igen.


  

Rökt lax med vitlök och en sallad med ris och en chiliaioli blev kvällens middag.


Tur att vi bor med avstånd till grannarna,i kväll var det allsång på skansen och jag sjöng med,som alltid.Älskar att sjunga och önskade att alla låtar var textade.

Medina sjöng låten Där palmerna bor och jag tror Kent blev lite chockad över att jag kunde sjunga med   

Håkan Hellström är ju så fruktansvärt bra,vilken man,vilka låtar,han är bara för BRA.

Och denna starka underbara kvinna Louise Hoffsten som trotts sin MS kämpar på,all heder till henne   


Jag tänker i första hand umgås med människor som ger mig energi.

Istället för dem som tar energin ifrån mig


Kram

Carina



#allsång #nynäshamn #lunch #MS # människor #energi #underbart #lax

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards