Carina´s Blogg

Direktlänk till inlägg 10 juli 2013

Mat fantasi

Av Carina - 10 juli 2013 20:15

Hörde att det regnade tidigare på morgonen,men då jag lämnade sängen vid sju hade det slutat.

Satte på mig mina träningskläder och stavade i väg på min PW runda.

När jag hade drygt 1 km kvar kom regnet,men då var jag så varm, så det kändes bara skönt med regnet.

Och när jag varit hemma en stund så kom regnet,det var som om hela himlen öppnade sig.

Det behövs, jag vet,men måste dom överdriva så förbaskat dessa vädergudar.Det hade väl räckt med bara lite lagom.

+13 grader i juli månad är ingen sommarvärme,men efter allt regn i dag så hoppas jag nu på vackrare väder igen.


 Lunchade med Isabella i dag som jobbar denna vecka ut,innan hon går på semester.


Vet ni vad jag har jagat denna glass ?

  

Jag är med i Buzzador och ska under en period provsmaka den,men det har varit helt omöjligt att få tag på den.

De skyller på att de har fullt i sina frysar och inte kan ta in glassen,eller att den är slut hos leverantören,vilket jag kollat upp och det är den inte.

Men på Ica i Tumba fick jag tillslut tag på den och vet ni vad,den var underbart god,helt i min smak.

  


Vad blir det till middag?

Min mat fantasi har nog tagit semester,så svårt att komma på vad man ska laga till middag?

Det fick bli spagetti med köttfärssås i dag. 

 


Snart ska tjejerna spela fotboll och jag ska hålla både tummar och tår för dem.

HEJA SVERIGE

  

Trots att min kropp inte är så som jag vill,försöker jag älska den som den är.

Något annat sätt finns inte om vi ska kunna leva i hop livet ut...


Kram

Carina



#häagendazsbuzz #buzzador #Ica #Tumba #Sverige #leva #lunch #middag #smak #tummar #tår #regn #sommar

  

 
 
Mat online

Mat online

14 juli 2013 15:05

Vad är det för vita flarn du har ovanpå köttfärssåsen?

http://www.mat-online.nu

Carina

14 juli 2013 23:15

Parmesan ostflarn är det/ Carina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 16 april 2020 07:00

Det är så overkligt, konstigt och skrämmande med covid-19.Jag har nog inte riktigt förstått allvaret i det. Man får höra om det på radion,tv och bland sociala medier.Det har på någotvis varit så overkligt, tills i går då vi fick det tragiska besked...

Av Carina - 27 mars 2020 06:30

Det var en månad sedan jag skrev sist och mycket har hänt i världen sedan dess. Jag försöker att inte tänka så mycket på covid-19.Visst är det fruktansvärt för dom som blir drabbade,men jag kan inte sluta leva eller stänga mig inne.   Vårt gymn...

Av Carina - 26 februari 2020 14:30

Gör mer av det du älskar att göra. Det som får dig att må bra. Livet är för kort för något annat. Att medvetet boka tid med sig själv för att må bra och njuta är en viktig del i att varauthållig. Att gilla vad man tar sig för, skapar en go känsla i...

Av Carina - 16 februari 2020 14:00

Träna hjärtat    Ditt hjärta är din kropps viktigaste muskel och med regelbunden motion får du ett starkare hjärta. Om du tränar och rör på dig dagligen halverar du risken att drabbas av hjärt- och kärlsjukdom jämfört med om du har en stillasittand...

Av Carina - 12 februari 2020 15:30


Igår började Weight Trainer PRO, bokade in mig på första grupp passet kl 18:00. Fem stationer hade vi och man var 40 sekunder på varje station sedan bytte man.Vi körde fyra varv och alla gjorde efter sina förutsättningar.Riktigt tufft men roligt.Vi h...

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards