Carina´s Blogg

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Carina - 11 juli 2013 21:30

Känner mig riktigt duktig som kliver upp vid sju för att gå min runda.Förhoppningsvis blir jag väl av med någon kalori,men jag är ju rätt duktig på att peta i mig nya så det blir väl plus minus noll liksom   

När jag går, jobbar inte bara mina ben och mitt hjärta,nej då går järnan/tankarna för högtryck.Tänker massor och i bland lite för mycket....Jobbigt när tankarna skenar i väg och man inte riktigt kan styra dem.

Undrar just nu mycket över vad det är för fel på mig ? ja eftersom min man aldrig vill ha semester med mig ? Det är inte första sommaren om jag säger så...

Jag är väl tråkig att umgås med helt enkelt   Det är ju tur att jag gillar att umgås med mig själv   

Har bara så mycket jag vill göra och se då jag är ledig som tex Gotland,Göteborg,Ullared för att bara nämna några ställen.


Dags att färga håret i dag,var rätt säker på att tiden jag bokade var kl 11:00,men enligt min frissa var det klockan 10:00 så hon ringde och undrade vart jag var ? Så en halvtimme sen blev jag i dag,inte likt mig.

Hej då vi ses om åtta veckor sa jag då jag lämnade frissan,och om åtta veckor är det 5 september, jisses    


  

I dag blev det åter middag på altanen,tycker mycket om att intaga mina måltider där.Det har blivit som mitt andra kök. Zucchini lindad chorizo med hemmagjord potatissallad och halloumi ost blev kvällens middag.


Sen gav jag mig på att baka matbröd-dinkelfrallor med keso.Det är ju bara för gott med ny bakat bröd och smör på det,mums säger jag bara.

  

Receptet hittar du här >>>



Att vara positiv tar på krafterna.Men det ger en betydligt bättre livskvalitet...



Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards