Carina´s Blogg

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Carina - 16 juli 2013 21:30

Kom i säng rätt sent i går kväll.Hämtade Gabriella i Västerhaninge sent på kvällen efter att hon jobbat klart.Det är så otroligt dumt att det inte går några bussar till oss på kvällarna.Tror sista bussen är här runt 19 tiden och slutar man halv ett på natten är det knappt att pendeltågen går.Och då bor vi i Stockholm och betalar dyra pengar för att kunna åka kommunala färdmedel.

Hade jag haft möjlighet skulle jag ordna en lägenhet åt henne,så att hon slapp sova hos en massa kompisar jämt.

Vi har sagt att vi kan hämta henne,men för det mesta så föredrar hon att sova borta.Men det är inte alla föräldrar som tycker om att ha fler nattgäster än sina barn.Vilket kan vara förståligt.


Gick upp vid sju och stavade i väg på min runda.Åt frukost och startade gräsklipparen vid halv tio tiden.När gräsmattan var klippt blev det altanhäng.Mycket mer än så har jag inte gjort i dag,rätt skönt med en slappar dag.


I söndags flyttade hästarna hit igen,det är så mysigt att ha dem frustande i hagen.

   .


Har ätit både lunch

 


Och middag ute

 

Helgrillade älg,samt skivade morötter,gjorde en trattkantarellsås och kulpotatis till det,smaskigt.


När vi var på besök i söndags hade frun i huset varit bekymrad över vad hon skulle laga för mat då jag skulle komma.Jag vill inte att någon ska ha mat ångest då jag kommer.Jag har inte några som helst krav på andra och deras maträtter,mer än mina egna.Skulle jag få Felix pytt i panna så skulle jag bli lika glad för det.

Jag tycker om att laga mat,testa nya recept.Men alla delar inte mitt intresse vilket jag har full respekt och förståelse för.

Jag har haft nog med ångest då min mamma kom på besök under den tiden vi umgicks.Har jag städat ordentligt osv osv.Men vill inte att andra ska få ångest över att jag besöker dem.För då är jag ingen bra vän för den,det ska vara trevligt och roligt att få besök av mig.

Lite skit i hörnet och ett glatt leende är bra så mycket bättre än ett kliniskt rent hem och ett rent helvete.

Jag är ingen matexpert,ingen kock och ingen pedant städerska.Är en amatör matlagare med damm i hörnet och med ett gott samvete för det.

Hoppas ni förstår vad jag menar.


Var den underbara människa som du är.Världen behöver just dig.


Kram

Carina




Av Carina - 16 juli 2013 12:45

Har läst om den i olika artiklar och kände mig nu redo att testa Life Detox fotplåster.

Dags att rensa kroppen från en massa smuts.

  

Produktbeskrivning:

Den primära effekten av

Detox foot Pads är avgiftning. Plåstren absorbera gifter efter användning under hela natten. Du kan se eftersom den ändrar färg efter att ha använt den. Ju mer smutsig man ser foten pad, desto mer gifter har det absorberats. Genom att kontinuerligt användning kommer plåstret att se renare ut. Detta innebär att de flesta av gifter i kroppen har släppts redan.

Bortsett från dina fötter, kan du också detox mul kuddar på andra delar av kroppen, inklusive rygg, knän, armbågar etc.


Fördelar med Detox Foot Pads:
-Släpp oönskade gifter
- Öka din energi
- Minska värk, smärtor, och trötthet
- lindra stress
- Helt diskret - Fungerar medan du sover
- Enkel och lätt att använda


Bruksanvisning:

1. Applicera detox plåster en timme innan läggdags.
2. Tvätta och torka fötterna eller kroppsdel innan Detox plåstret sätts på.
3. Ta ett självhäftande ark och lossna sakta på papper.

3. Placera pad på klisterdelens mitt och placera på fotsulorna.
(Strumpor kan användas vid behov)

4. Använd i 8-10 timmar och ta sedan bort plåstret.
5. Torka ytan med våt handduk tills det inte längre är klibbigt.
6. Använda plåster kommer att visas mörk grönaktig eller gråaktig, eftersom de absorberar gifter och avfall materia från kroppen.
7. Fortsätt att använda varje kväll fram till missfärgning av plattan avtar.
8. För att bibehålla giftfria fötter, kan plåstret användas 1-2 gånger i veckan.

Sätt inte plåstret på öppet sår. Om du är allergisk, använd inte dessa kuddar. Denna produkt är inte avsedd att diagnostisera eller bota någon sjukdom plåster kan hjälpa dig få ut toxinerna ur din kropp.


  Och mitt plåster var nästan svart så jag har en massa som behöver komma ut och ska nu fortsätta några nätter till.



Jag försöker inte ta större steg än att jag vet att jag kommer fram...


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards