Carina´s Blogg

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Carina - 17 juli 2013 21:15

Var riktigt trött då jag stavade i väg på min PW runda i morse.Jag undrar hur många som frivilligt går upp klockan 7:00 för att gå samma runda som jag går då dom har semester ? Känns i alla fall väldigt skönt då jag gjort detta.

Strax efter nio i morse åkte jag hemifrån för att uträtta lite ärenden.Kom hem igen runt 13-tiden.

Skojade till min lunch i dag.Kan ni se till vad ?

  

En glad gubbe   Ja man har inte roligare än vad man gör det till.


Mamma du lagar alltid så god mat då jag inte är hemma säger Gabriella.I går fick jag ett sms att hon skulle komma hem i dag efter jobbet,så jag tänkte till lite extra då jag planerade middagen.

  

Cornflakeskyckling med potatissallad och en mild currysås.


Till efterrätt blev det

 

Hallon,jordgubbar och vaniljkvarg.

Tror ni hon kom hem? Nej hon kommer i morgon.Ja om hon nu gör det ,man vet aldrig med den tjejen ???


Uppdaterade matbloggen med nya recept i går, se här >>>


Det blev ett besök på skjutbanan efter middagen.Måste få till det där älgmärket för att få kunna jaga i höst. Men det är rätt sjukt att man ska skjuta på en älg i den farten som dom har på skjutbanorna,för det finns väl ingen som skjuter på en skenande älg ?   


Du kan fly verkligheten...men inte konsekvenserna av att fly verkligheten...


Kram

Carina




#Kyckling #hallon #jordgubbar #älg #matblogg #


  

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards