Carina´s Blogg

Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Carina - 21 juli 2013 22:15

Det har varit uppehåll med bloggandet i några dagar.Har inte haft någon riktig lust att blogga,men nu är jag här igen.


Fredag:

Körde min runda på morgonen men växlade PW med jogging,rätt skönt att växla tempot och få lite variation på träningen.Efter frukost och dusch lämnade jag hemmet och kom tillbaka vid 15 tiden igen.

Hade en massa saker att uträtta samt fixa naglar. 

Ungdomarna Tobias,Linda,Isabella,Gabriella och Christopher kom till oss för att äta middag och fira Tobias som fyllt 24 år.Tobias valde middag som då blev grillade hamburgare.

     

Och en köpt tårta.


Lördag:

Var ner till skjutbanan på förmiddagen och är nu klar med mitt älgmärket.Skönt nu är jag godkänd att ge mig ut på bockjakten den 16 augusti.Men jag tänker fortsätta åka ner och övningsskjuta på banan innan jakten drar igång. Som jag skrivit tidigare- övning ger färdighet,och man kan aldrig öva för mycket på skytte.

Sen åkte vi hem och intog ryggläge på altanen.

Crobbe kom förbi och hälsade på oss en stund,trevligt med spontanbesök tycker jag.


  

Vi grillade till middag och jag gjorde fyllda champinjoner,mums så gott det var.Kommer att bli fler fyllda champinjoner på grillen framöver.


Söndag:

Klarblå himmel och underbar värme.Blir så lycklig när solen ler mot mig   

Körde in Kent till Södermalm och hämtade min mormor på vägen hem.Och vi två hade altanhäng hela dagen.

Jag lagade mat,vi fikade och åt jordgubbar med glass.Mormor njöt och sa ÅH vilken HÄRLIG dag jag haft.Det värmde gott i mitt hjärta att mormor blev nöjd med dagen.

  

    


Fyra och en halv veckas semester har nu gått i en rasande fart,kvar återstår nu tre veckor.

Har inte så mycket planerat förutom Gyllene Tider på lördag med Isabella och veckan där efter blir det räkbåt med Netta,Camilla och Sara.

Just nu tar jag dagen som den kommer och försöker finnas till för en person som behöver mig väldigt mycket just nu.



Att gråta är varken synd eller skam.

Snarare en rening av själen.

Tårarna mår bäst av att komma ut, än att låsas in.


Kram

Carina





#semester #grilla #tårta #fira #gyllene tider #solen #räkbåt




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards