Carina´s Blogg

Alla inlägg den 26 juli 2013

Av Carina - 26 juli 2013 20:00

Försökte mig inte ens på att jogga i mors pga ryggen,det blev endast PW.Gick åt motsatta hållet och inte många hundra meter i från vårat hus stod en bil och i bilen låg en man och sov.

Livrädd stavade jag snabbt förbi och var beredd att springa.Men tack och lov så slapp jag,han sov som en klubbad oxe i bilen.

Efter att jag duschat och fått i mig frukost åkte jag i väg för att uträtta lite ärenden och kom hem igen vid tolvtiden.

Då såg jag min sura granne utanför hon gick med båda sina stavar i en och samma hand.Efter en stund gick hon förbi igen,med vatten flaskor.Och efter ca 30 minuter kom polisen.

Då stod min sura granne med en hund och pratade med polisen en bra stund.Dom åkte sedan vidare till bilen.Och jag hoppas dom tog med sig mannen.

Min granne som hatar hundar fick sitta med denna hund utanför sitt hus i nästan två timmar,tills nästa polisbil kom hit för att hämta hunden.

Mer än så vet jag inte och eftersom hon är så ilsk så får jag nu vara ovetande om detta.


Det är en otrolig värme vi fått,tropisk och helt fantastiskt.Inte en droppe regn på flera veckor.

Men nu behövs det mycket regn.Blåbären börjar se ut som russin och kantarellerna har torkat bort.Det är så tort ute att det dammar när man går.Så lite regn i natt skulle sitta fint.


  

Det fick bli fisksoppa med saffran till middag och det var riktigt gott.


Älska eller hata mig,

båda delarna är till min fördel.

Om du älskar mig så kommer jag alltid att finnas i ditt hjärta.

Om du hatar mig så kommer jag alltid att finnas i din hjärna.


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards