Carina´s Blogg

Alla inlägg den 29 juli 2013

Av Carina - 29 juli 2013 14:30

Några få regndroppar hade kommit tidigt på morgonen,men det var uppehåll vid sju tiden då jag stavade i väg på min PW runda.Det var kvalmigt ute och ingen hade blivit gladare än jag om det regnat på mig då jag kämpade mig igenom rundan,men icke sa nicke.

Det behövs regn men det kommer endast några få droppar på förmiddagen.

Har passat på att städat,skit tråkigt men ett måste ibland.


Nu är jag inne på min näst sista semester vecka,lite ångest börjar jag nog få.Men ska försöka njuta och förvalta mina två sista veckor på BÄSTA sätt.


Har nu lagt ut två nya recept i min matblogg se här >>>


Leva livet,kom så ska vi leva,leva livet........Ja så sjöng Per Gessle i lördags och det är just vad jag gör.

Jag lever livet, försöker att göra det jag vill göra och att ha roligt är mitt motto här i livet.

Vill inte sitta som gammal och ångra att jag inte levt livet.

  

I kväll ska jag ut med tjejerna-Camilla,Nettan och Sara,vi ska åka båten MS Vindehem,äta räkor och skaka rumpa till Svenne Rubins.Har nog ALDRIG haft tråkigt på denna båt så jag vet att kvällen kommer att bli riktigt bra.


Att vara den du är,det är att acceptera dig själv.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards