Carina´s Blogg

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Carina - 1 augusti 2013 08:27

I går åkte vi i väg med Nora på eftersök av ett påkört rådjur.Det är inte lätt att komma till en plats då själva olyckan inte är utmärkt,personen i fråga visste inte åt vilket håll rådjuret sparng ? Ingen lätt uppgift med andra ord för hund eller hundförare.Vi sökte igenom området utan resultat och hoppas nu att rådjuret ej blev skadat.


Drömmer så konstiga drömmar...I natt var jag gravid och skulle behålla detta barn   Jag som inte ens kan bli gravid längre pga att det fattas några delar för det ändamålet.Men just därför beslöt jag mig för att behålla detta barn. Detta är en för mig väldigt ofta återkommande dröm.Jag har inte de minsta sug efter fler egna barn så jag är glad att det enbart existerar i min dröm.

Drömmen kan bero på min mage som blivit så rund denna sommar   


Har gått min runda och sitter här med frukosten.Törs inte duscha än för läkaren från vårdcentralen ska ringa mellan kl 8:00-9:00 så jag får duscha lite senare.

Sen blir det kökstjänst resten av dagen.Kent fyller 47 år i dag och vi ska ha middag med barnen och några till.


Blir så trött på dessa utskick från Resursbanken så nu ska jag börja göra som en kille jag läste om på FB.

Riva sönder det förtryckta pappret med låne ansökan som står i mitt namn och lägga i svarskuveret så kanske dom slutar skicka ut fler förfrågningar till mig om lån.

  


I bland behöver man bara en kram från rätt person...så smälter liksom all stress bort...


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards