Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Carina - 5 augusti 2013 20:00

Kände mig riktigt stark och hurtig på min PW runda i morse.Underbart väder och hela jag log.Tänkte då jag gick att detta är sista måndags morgon jag går här för i år.

Det finns inte ens i mina drömmar att jag ska hinna gå innan jobbet,då får jag kliva upp vid fyra tiden.Där i mot ska jag försöka komma i väg några kvällar i veckan.

Och snart sätter jakten igång och då får man gå lite extra mycket och vara ute hela dagar,skönt.


Dagen i dag har jag tillbringat hemma.Solat och hängt tvätt.Har svårt att slita mig då himlen är blå och solen så underbart varm.

  

Kvällens middag krävde att man gapade stort   Grillad hamburgare med ananas och ost,samt sallad,tomat och rostad lök.En räcker mer än väl,sedan är man proppmätt.

Efter middag och hundpromenad gick jag ut för att plocka hallon och gjorde sedan en hallonsmoothie med kokos och lime 

  

Så otroligt gott och friskt.


Är ensam hemma i kväll och jag ska nu se på tv och invänta sms från Gabriella som jobbar sent och ska bli hämtad.


Varje förändring börjar med ett väldigt svårt fotsteg.

Men om du aldrig tar det steget så får du aldrig någon förändring



Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards