Carina´s Blogg

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Carina - 15 augusti 2013 20:45

Trött,jätte trött är jag....

Att vara på konferans i fina miljöer är som balsam för skälen.Grand hotel ligger verkligen jätte fint i Saltsjöbaden.

    

Förutom konferans så fick vi även utöva en teambilding.Där vi fick ett is block som vi skulle skulptera något av,som skulle börja på en viss bokstav.Min grupp fick bokstaven O och vi gjorde en Oskar statuette.Det var en mycket rolig,men kall aktivitet.

  


Mat kunde dom inte laga,den var under all kritik.Jag skulle skämmas om jag var en så usel kock på ett så fint hotell.

Så detta var ett STORT MINUS . 

  

  

I detta rum sov jag och Camilla.Det blev inget enskilt rum,men att dela rum med Camilla kände jag inte som något problem då vi känner varandra mycket väl.


  

   Utsikten från vårat sovrum var helt fantastisk


Det blev en fartfylld kväll,med mycket dans och nytt umgänge med människor som jag tidigare aldrig pratat med .Riktigt roligt och det blev lite för sent 02:45 närmare bestämt.

Så det var lite kämpigt att hänga med under dagens konferans.


  

Gabriella 18 år.Tänk att alla mina barn nu är vuxna.Otroligt vad fort tiden har gått.

Vi firade Gabriella med presenter och ett besök på Aya Beach Club i Nynäshamn.

 

Vi åt alla tre en Grill planka.Det smakade riktigt bra och var mysigt att sitta vid vattnet omringad av palmer.


På lördag kommer vi att fira Gabriella lite mer,då med syskon och vänner.


Det är värt att bli betraktad som en idiot om det är priset för att gå sin egen väg



Kram

Carina


Av Carina - 15 augusti 2013 07:46

För 18 år sedan blev jag mamma för sista gången.Grattis min älskade dotter på din födelsedag.
Välkommen in i vuxen världen Gabriella.
Man skulle kunna tro att du föddes med telefonen i din hans.
Puss och kram
mamma

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards