Carina´s Blogg

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Carina - 4 september 2013 21:49

Hittade detta och fick fjärilar i magen.Snart är det dags för skämskudden i soffan   


  

Kolla in här >>>



Om du vill flyga måste du släppa det som tynger ner dig


Kram

Carina



Av Carina - 4 september 2013 20:45

Vilket fantastiskt väder vi haft i dag.Var bara tvungen att skynda mig hem efter jobbet för att hinna med några solstrålar i ansiktet innan det var dags att hämta Gabriella i Hemfosa.

När vi åter var hemma igen satte jag på mig mina träningskläder för att ta en PW runda med Nora.

8,13 km blev det i dag.Så fantastiskt skönt,var lite depp innan jag gav mig av,så nära tårar,men jag bet i hop.

Efter denna PW runda så känns allt så mycket bättre.

När ens nära och kära inte har det bra och man själv känner sig väldigt hjälplös är det tungt.Jag gör nu allt jag kan för att det ska bli så bra det bara kan bli.


I dag kör jag min sista 2 dag av min 5:2 vecka.Så resten av veckan kan jag äta normalt igen.

Tycker dessa två 2 dagar med endast 500 kcal har fungerat riktigt bra och samtidigt skönt att ha dem avklarade.


Såg på Hollywod fruarna i går.Britt Ekland är ny fru i serien,men varför ska man förstöra ett så vackert och fint ansikte med en massa operationer ?

Det ser ju inte riktigt klokt ut.Stramt och med läppar som ser så onaturliga ut att Kalle Anka näpp ser mer naturlig ut än dessa botox läppar.

Gunillas mamma gillar jag skarpt,haha,vad rolig denna senila tant är,och hon tyckte Gunilla var elak i går som tvingade henne ha katten i knät.

-Men katten är snäll mamma, -Ja och du är elak svarade hon Gunilla   


  


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards