Carina´s Blogg

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Carina - 16 september 2013 20:30

Snart är måndagen äntligen slut.Tycker måndagar är en riktigt tråkig dag,och vädret i dag gör ju inte måndagen till en roligare dag direkt.

Vaknade vid 02:15 i natt av ett fruktansvärt skyfall,jisses vad det regnade ute,hade svårt att somna om igen.

Ingen PW blev det pga vädret.Jag vet att det inte finns några dåliga väder.Men att köra PW i regn klarar jag mig utan. Har ju kört PW både lördag och söndag,plus att det i morgon är zumba.Så jag tar denna regniga kväll som en vilo dag.


Har frågat mig runt med de andra tjejerna på jobbet som också kör 5:2 dieten nu och startade samtidigt som mig, hur det går för dem ?

De verkar inte gå lika bra för dem som jag tycker det gått för mig.En hade inte gått ner något alls,en annan hade endast kunnat ta en dag av dessa två dagar.

Är grymt glad och stolt över mig själv som gått in för detta till 110%

Läste i Amelia tidningen om Anitha Schulman som gått ner 7 kg på denna diet.Och hennes tips är bland annat att ha ett långsiktigt mål,som minus fem kg på tre månader.

Jag vill ju sammanlagt gå ner 6 kg och har nu 3,7 kg kvar till mitt mål eftersom jag redan gått ner  -2,3 kg.

Så förhoppningsvis har jag nått mitt mål i mitten av december.


Tobias berättade att han sett ett nytt program på Kanal 5 - De dejtbara.

  

Här möter vi 8 singlar i jakt på kärlek. Adam, Björn, Linda, Jenny, Anders, Maggan, Patrik och Emelie är de åtta singlar som vågar kasta sig ut i den hisnande kärlekskarusellen och som tar oss med på livets kanske viktigaste och mest känsloaddade resa.

Det går på torsdagar kanal 5 kl 20:00.Såg det på kanal 5play i kväll.Underbar serie som jag kommer att följa.


Var inte rädd för att ge dig det liv som du är värd att leva


Kram

Carina




#5:2 #kärlek #dedejtbara #regn #måndag

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards