Carina´s Blogg

Alla inlägg den 18 september 2013

Av Carina - 18 september 2013 20:15

Skönt meden regnfri dag.

Det blev en LÅNG och rask promenad på jobbet med elev som hade mycket spring i sina ben.

När jag kom hem bytte jag om till träningskläder och tog med mig Nora på en PW runda 5,94 km.Mår verkligen bra av att röra på mig.Hoppas nu att det blir fler regnfria dagar denna vecka.

Grymt trött har jag varit i dag,fick även höra det från en arbetskamrat att jag såg trött ut.

Det kan bero på att jag i natt använt Kent som slagpåse,han har fått både sparkar och slag från mig   

Drömde att han tvingade mig att sälja min bil och köpa en annan.Kan vara orsaken till min ilska mot honom i natt.

Eller så beror min trötthet på att jag i dag haft en 2 dag.

Men vill man bli fin får man lida pin   Fortsätter nu kampen mot vågen och min viktminskning.


  





 

Älskar dessa färger som hösten har att erbjuda



Verkligheten är sann för oss alla men olika för var och en av oss



Kram

Carina






#5:2 #PW #regnfri #mår bra #kamp #våg #höst



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards