Carina´s Blogg

Alla inlägg den 30 september 2013

Av Carina - 30 september 2013 19:45

Vågen var inte med på min sida efter fjärde 5:2 veckan.Det kan bero på att jag inte gått min PW runda mer än en gång.Vilket beror på att jag känt mig lite småförkyld. Eller så har jag ätit lite för mycket av det goda.Eller så var det en vecka som vågen bara stod still.

Hur som helst så har jag hitils gått ner 3 kg under september månad,och för att pigga upp mig själv i dag då vågen inte ville samarbeta med mig så tog jag 3 kg socker i en hand.Och tänkte fan vad jag e bra   

  

I dag var det en 2:dag och det innebär ju fasta för min del.Frukost,lunch,middag och ett kvällsmål samt mycket vatten och kaffe.

  

Ja så här ser min matbild ut i dag.

Jag ger alltså inte upp,ska nu kämpa vidare med min övervikt för jag ska övervinna den,så det så   


I morgon ska Nora få jaga,1 oktober är glädjens datum för oss taxägare med drivande hundar.


Att vara LÅNGSINT vattnar bara ilskans frö  mer och mer.

Till sist sitter man där ensam med sin bitterhet.

Hur kul känns livet då ?



Kram

Carina





#nutrilett #vikt #våg #PW



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards