Carina´s Blogg

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Carina - 2 januari 2014 18:30

Man blir ju riktigt dag vill.Men det är enligt almenackan torsdag 2 januari i dag.Och det betyder att om fyra dagar är det dags att arbeta igen...

Skönt att vara ledig,trivs som fisken i vattnet att vara i skogen med hundarna.Ta dagen som den kommer och njuta av nuet.Skulle inte ha det minsta problem med att gå i pension.Men dit är det minst 20 år kvar.

Man får vara glad att man ändå är så pass ung som man är,vill ju bli hundra och dit är det ju 55 år år till.


Dagen i dag,startade i skogen.Nora fick jaga på förmiddagen.Såg inte drevdjuret men misstänker dovhjort.

Fick hennes Diplom i dag,på provet hon gick i november,snacka om snigelpost   

Sedan hem till Isabella som följde med mig till Haninge för att fixa naglarna.

När jag sitter och fixar mina naglar så köper hon en fin present-

Mamma, Tack för att du alltid finns för mig.Du glömmer dina egna bekymmer för min skull.Du är helt enkelt världens godaste!


  

Så rar hon är min älskade dotter   

Isabella följde med hem igen och vi har nu ätit en god middag på lite rester potatisgratäng,älgfilé och ugnsgratienrade tomater och haloumi.

 

Snart blir det soffhäng och Isabella stannar en natt till hos oss,mysigt.




Om du fyller hela livet med krav och måsten kommer du prestera massor utan att må bra en enda dag


Kram

Carina



 

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards